Welcome, visitor! [ Login

Post an Ad

İstanbul Yatak Patneri

İstanbul escort 21 Ekim 2023

İstanbul Yatak Patneri

Selam beyler ; ben İstanbul Yatak Patneri  SEMA.. 26 yaşında 171 boyunda ve 55 kilo , melezlere taş çıkaracak fizik ve endama sahip alımlı bir bayanım ..

Daha 18 yaşında bir arkadaş toplantısında şaka olarak bu bedeni israf etmemem gerektiğini ,en ııyı yapabileceğim isin esortluk olduğunu söyleyip gulmuştum .. bu dileğimin gerçek olacağı zerre kadar aklımın ucuna gelmezdi… demek ki aklıma gelen başıma geldi atasözü yine yanıltmadı beni ..zaten ne hayal etsem gecde olsa elde ederimm .. ne zaman bi adamdan hoşlanıp kafaya taksam mutlaka bastan çıkarmayı başarmışımdır … bunda azmim kadar mükemmel fiziğimin de etkisi olduğu yadırganamaz bir gerçek .. simdi de seni gözüme kestirdim ve en kısa zamanda seni yatağa atıcam ..biliyorum sen de bunu benim kadar istiyor olmalısın kii dakikalardır resimlerime bakmaktan kendini alıkoyamıyorsun .. sen de haklısın ..erkek olsam ben de bana bakmaya doymazdım ..eve otele gelebilirim ve kondom kesinlikle sart diyorum beyler .. aramanızı bekliyor olucam..

Etiket yok

2394 total views, 1 today

No Tags

99 total views, 1 today

  

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

  • Sultangazi Escort

    by on 16 Mayıs 2020 - 0 Comments

    Hemen her bölgede hatta ülkemizde diyelim her zaman özellikle seksi Anadolu yakası escort konusunda inanılmaz bir istek olabilir, değil mi? Yani Sultangazi escort kızlar ile olmak isteyen erkeklerin sayısı oldukça fazladır gerekiyor. Bu konuda yani bunun bu şekilde olmasının en büyük nedenini söylemek isteriz. Elbette seksi olan Anadolu yakası escort bayanlarının muhteşem derece ateşli olmaları […]

  • Şirinevler Balık Etli Partner

    by on 21 Ekim 2023 - 0 Comments

    0 Şirinevler Balık Etli Partner admin Genel 12 Ekim 2016 Her şey için birkaç tıklama yeterli olacak iken, senin için de bu çalışmaları ön plana çıkarmak istiyorum bebeğim. Ne dersin? Zaman kaybetme ve bütün çözümlerimizi yakından incelemeye başla. Ayrıcalıklarımız, yenilikçi çözümlerimiz ve daha fazlası için tek yapman gereken bizimle iletişime geçmen ve etkileşimli bir yenilik […]

  • ögrenci sex hikaye

    by on 21 Ekim 2023 - 0 Comments

    0 ögrenci sex hikaye admin sexs hikayeleri 10 Ekim 2016 Selma o gun kutuphaneye gelmişti . ana makineye bağlı bir bilgisayar seçerek oturmuştu..kendisinin izlendiğini anlayarak garip bir hisse kapıldı ve sırtı kasıldı ..az ilerde duran kişi ufak bir not yazarak  eline tutuşturmuş v bunu biraz once size vermem için bir bey bıraktı dedi ve  tekrar […]

  • Beylikdüzü Escort Bayanları Nerelerde Görüşüyor?

    by on 16 Nisan 2020 - 0 Comments

    İstanbul’un en gözde semtlerinden bir tanesi olan Beylikdüzü’nde eğlence anlamında gerçekten kendinizi çok iyi hissedeceğiniz ve tadını sonuna kadar çıkarabileceğiniz çok sayıda mekan bulunmaktadır. Fakat bu anlamda sizlerin öncelikli amacı bu mekanlardan sizlere daha iyi hizmet sunan yerleri tercih etmeniz gerekir. Sizlere hizmet kalitesi anlamında iyi bir eğlence ortamı sunmayan ve pişmanlık yaratan yerlere tekrardan […]

  • Escort bayan

    by on 16 Haziran 2020 - 0 Comments

    Sitemiz sizlere escort bayan konusunda en farklı olan hatunları her zaman için rahatlıkla sunacak ve sizlerde bu sayede mutlu olacaksınız arkadaşlar. İşte bunu mükemmel şekilde yaşamak adına yapmanız gereken ise sadece en iyi olan hatunu seçmek olacaktır diyebiliriz. Bunu yapmak ve de mutlu olmak adına sizlerde o zaman hemen harekete geçebilir tatmin olmak adına escort […]


DMCA.com Protection Status
esenyurt escort beylikduzu escort istanbul escort istanbul escort istanbul escort istanbul escort istanbul escort esenyurt escort beylikdüzü escort şişli escort esenyurt escort istanbul escort avcılar escort bahceşehir escort4 bahceşehir escort istanbul escort istanbul escort beylikdüzü escort